Tuesday, August 2, 2011

Mula masuk keja hari ni

assalamualaikum..
huhu.. setelah bercuti sakan selama 8 hari.. hari ini saya mula memulakan tugas. badan masih terasa penat sbb mlm smlm (ahad) saya sampai rumah jam12 pagi kemas itu ini jam 2 baru tidur n bgn pagi berpuasa dgn rasa haus n penat... Apa2 pun syukur sbb perjalanan berjalan lancar n sgt best biarpun kdg2 ada time2 tu karakter mak tiri terbit dlm Diary Travel kami.. :)
Bila pergi bercuti ni mestila ada "ole2" kan.. hehe.. apa gift yg saya bawa? sebenarnya x ada apa sgt saya bw blk sbb mmg x bw duit berkarung2 pun, bw duit cukup mkn sj.. Ole2 yg beli utk suami, kameja Hugo Boss made in Bandung, baju Puma made in KL & perfume Vercase made in KKIA.. hehe.. harum oo.. kwn2 suami siap puji lagi.
tp saya pun ada 1 perfume Versace ni.. x sah klu saya x ada, mmg x ble ketingglan kan. perfume saya Pink kaler yg sgt2 sweet.. harum sgt2.. sedap idung nak bau :p. sapa nak try ble dtg rumah saya bg guna free saja.

ok tukar topik.. yg bestnya d Bandung sy dpt membeli product yg
Dr. Totin guna tau. kenal ke Dr Totin? saya pun bukan kenal sgt, kenal d alam Blog saja.. sapa2 nak berkenalan dgn Dr Totin klik saja ni http://totinx.com/ (Dr Totin jgn marah yee.. sy buat iklan free kat blog ni pasal blog Dr)

Antara benda yg saya beli...

krim melanox premium


probio c jenis serum utk kulit

ubat hilangkan kelemumur

 sunblock cream
hehe.. syukur alhamdulillah.. sebenarnya saya mmg ada try cari product ni d tpt saya.. mmg x ada. rasa best sgt sbb time2 jln2 di CIWALK BANDUNG, saya masuk satu farmasi saja sy ble dpt semua benda ni.. tp menyesal sikit la sbb saya lepaskan 1 lagi product.. eee ni la pasal x fikir baik2.. arrhhhh.. menyesal-menyesal.

ok entri pasal perjalanan sepanjang di bandung, jakarta, genting highland n kL nti saya ceritakan dlm entri seterusnya ok.. sebelum saya klik " PUBLISH POST ".. mc x ketinggalan kan jika saya nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan, Selamat Berpuasa & Selamat beramal jariah. Sapa2 yg sudi datanglah ke rumah saya raya k..

Love U all


No comments:

Post a Comment