Tuesday, August 16, 2011

Jualan "Bundle" ku..

salam...

        sori sdh beberapa hari blog ni tak bercerita.. hehe saya ada cerita, mcm ni time weekend tu saya ada p bundle.. saya tgk baju2 cantik2 n murah2. Jadi terbitla rasa nak  menjual baju tu di blog ni . Ada yg sokong tak? uiseseh.. sokong la.. kita bagi harga murah2 oo... Saya dah siap sediakan baju2 n gambar sekali baju2 tu,  esok bolehlah saya mulakan bisnes baju Bundle... InsyAllah saya akan bagi harga murah2 mengikut harga belian la.

Sebenarnya saya pun bukan beli baju2 ni sebundle sekali, klu beli harga sebundle mmg dpt murah sgt tp memandangkan saya ingin membeli yg terbaik saja utk customer2 ( ececeh ada customer ke? )jd saya terpaksa memilih sehelai2 d peruncit kedai lelong (pastinya yg terbaik la). Semua harga murah2 yg saya bagi. Antara baju yg sdh ada dlm koleksi Maxi, Jacket Jeans EDWIN, t shirt lengan panjang, dress dan banyak lagi.
   Jangan lupa esok yee.. ok selamat berpuasa semua .



No comments:

Post a Comment