Saturday, August 27, 2011

Crystal Ball BERBAHAYA..

assalamualaikum..

  amoiii mcm la saya busy sgtkan sampai berminggu senyap x berentri.. Bukannya busy sebenarnya tapi saya x berkesempatan.. ada hal sikit.. Hari ni saya ada nak cerita.. Begini ceritanya. smlm saya ada dgr berita di radio pasal BAHAYANYA CRYSTAL BALL.. ishh.. ishh.. mmg benda tu sgt2 la fames amos.. kan mcm jd trend kat balang @ vase2 kat rumah mesti diisi dgn kristall ball..

      Bila dgr kerajaan mengharamkan saya pun nak tau la sgt, rupa2nya.. benda ni ( crystal ball) yg kita semua dah tau akan mengembang 55% dr size asal jd bahayanya bila budak2 kecik di bwh 5 thn tertelan akan menyebabkan crystal ball mengembang kat dlm usus dan boleh menyebabkan usus kanak2 pecah.. EEE takut oo. Dan mengikut statistik sebanyak 5 pembedahan besar telah dilakukan di HKL krn crystal Ball ni.. jd apa lagi cpt buang crystal Ball tu.. hehe..

Ok tu saja dr saya..

 Selamat hari raya maaf zahir batin dari kami sekeluarga..

No comments:

Post a Comment