Monday, July 18, 2011

Toner apa korang guna?

saya guna toner cikai saja.. bukan apa yg penting kesan penggunaan dan bahan yg diguna. tidaklah saya memilih sgt pasal jenama.. hehe padahal x duit pun.. hehe apa2 pun toner ni mmg ok..
Temulawak penyegar papaya..
 Cara pakai biasa saja.. saya guna penyegar waktu malam saja sebelum guna krim malam.. sbb sebelah siang saya guna ubat jerawat jd x la saya lapis lagi ngan penyegar ni. Ubat  jerawat saya ada dlm entri lepas.. ubat jerawat tu mmg ok sbb dulu saya ada masalah kulit berjerawat yg teruk. Eh.. melalut plak sdh saya ni kan..
ok la tu je nak share.. nti ada masa saya masukkan krim malam yg saya guna.. 

1 comment:

  1. Hi Liana,
    Thanks for leaving your comment on my blog.
    Of course I'd love to make friends with you too. :)
    I'm happy to hear you are interested in Japan.
    And I can teach you Japanese language.
    Arigato!
    Taeco

    ReplyDelete