Thursday, July 21, 2011

Hari Keluarga untuk staff pentadbiran IPG Kampus Keningau

aii semua.. entri hari ni "family day" untuk staff pentadbiran IPG Kampus Keningau.. hehe.. jam2.30pm td semua staff ada meeting pasal hari keluarga.. best juga.. tempat di :Borneo Paradise Papar, Kota Kinabalu. 2 hari 1 malam. malangnya saya x dpt pegi sbb kekangan masa. ya la, klu saya p 23.7.2011 (sabtu) ke hari keluarga di papar saya kena packing brg dr rumah ( keningau ) ke papar lps tu 24hb tengahari saya kena kemas brg balik keningau plak & then hr isnin 25hb saya kena ke kk awal pagi plak sbb nak naik flight jam10.45am.. mak oiii... mati la liana... x bernyawa lagi nti. sdh la nak bercuti selama 7 hari oo.. mesti nak rehat cukup2.. hehe..

apa2 pun rasa amat rugi juga la sbb x dpt pegi.. uwaahhh.. tp BANDUNG & JAKARTA aku lagi teruja menemui mu.. hahaha..

No comments:

Post a Comment