Wednesday, July 20, 2011

AVIRA antivirus Free

salam.. hari ni saya langkah kanan betul, ya la saya terjmpa download antivirus AVIRA free untuk 3 bulan. kira ok la bg mengantikan kerugian antivirus kaspersky saya utk 3 bulan sbbnya saya yg pintar

ni telah membeli antivirus kaspersky dgn harga rm70 pas download n dgn jayanya mengunakan antivirus tu saya sdh sisip mana tah CD tu..

last2 awal thn lalu laptop ada masalah terpaksa la saya format balik.. tau2 software antivirus tu x sdh padahal mc ada 3 bulan lagi ble pakai. hbs cari 1 rmh n opis tetap x ada.. jd hari ni saya telah mendapat info ttg adanya Avira antivirus yg ble guna sc free selama 3 bulan.. hehe.



hepi.. hepi.. klu ada sapa2 nak klik jak ni..   https://license.avira.com/en/promotion-jtgu4emy2c395lucu24e

nanti dia minta isi borang lps isi tu boleh la klik download.. senang jak.. selamat mencuba..

No comments:

Post a Comment