Friday, July 15, 2011

assalamualaikum

syukur alhamdulillah.. hari ni setelah sekian lamanya x dpt update blog n x dpt log in blog akhirnya berjaya.. hehe :) syukur.. syukur..

ni la tahap kegembiraan aku.. tapi minta maaf pada yang bagi comment d shoutout box sbb time opis hour ni mmg saya x dpt baca. insyAllah bila x opis hour karang dpt la baca.. minta maaf ye.. apa2 pun tq sgt2 sbb masih sudi2 singgahd blog bersawang ni.. tq semua..

    huhu skrg ni saya tgh dlm mode holiday.. nak terbang dulu..




 tggl 10 hr saja lagi saya nak ber - travel la plak.. plan nak p bandung, jakarta,genting & ( masih di fikir2 kan..)



Bandung


welcome to jakarta..


genting

  insyAllah panjang umur.. selamat pergi dan balik saya akan kongsi cerita pasal perjalanan saya..
    travel ni kami hanya ber4 x termasuk akak ajen la.. sdh kami rancang setenggah thn yg lalu ( lama oo.. lain kali x mo plan lama2 buat penat tunggu jak). perjalanan ni kami ambil masa genap 7 hari @ seminggu.. tempat yang dituju di bandung n jakarta tu x ble bagitau lagi.. haha " BIARLAH RAHSIA" sampailah saya sdh pegi nanti. hehe bukan apa takut2 x jd p tpt tu ka, x ada nama tempat mcm tu ka @ x tau nama tempat.
 jd skrg ni dlm mode bercuti la kunun..

 harap2 semua berjalan lancar n happy.. Amin

No comments:

Post a Comment