Saturday, December 17, 2011

Disconnection Fee RM500?

Assalamualaikum & Selamat malam..

gambar ihsan dari Uncle Google yang baik hati...

Malam-malam ni teringat plak pasal 14 Dec lalu saya ada terima surat dari satu siaran tv berbayar tuuuuutttt yang meminta saya membayar Disconnection Fee RM500.. Mak aiii... terkezuuuut jantung saya..

Eh tak tau pula saya ada bayaran utk kes disconnect.. hish...hish....
Bila fikir-fikir balik mungkinkah sebab saya tidak melanggan selama kurang dari 2 tahun? Rasanya tidak juga...

gambar ni pun ihsan dari uncle google yang baik hati..

Kalau dikatakan pun sebab ada perjanjian yang saya tandatangani pun.. tak ada apa2 pula saya menandatangani apa2 dokument untuk itu dulu...

Emm... saya masih berfikir-fikir... Macam mana ye???

huhu...
 tak tau la...

1 comment:

  1. aik..kenapa jadi cm tu..

    cuba tanya dari pihak mereka kenapa..;)

    ReplyDelete