Tuesday, December 27, 2011

Berpisah.. 5 tahun ??!!

salam & selamat pagi semua..

 hari ni saya nak bercerita pasal kisah sedih plak.. sebenarnya minggu lalu kami baru menerima berita gembira bila en. Abi berjaya dapat tawaran Institut Pendidikan Guru tapi tidak tahu lagi dimana..
Dan hari ni.. jawapan bagi segala penantian terjawab bila en. Abi dapat tawaran belajar di Institut Pendidikan Guru Kampus Pendidikan Islam Bangi Selangor...
Jadi nampaknya kami akan berjauhan selama 5 tahun.. sebabnya saya berkhidmat di Institut Pendidikan Guru Kampus Keningau Sabah dan en.Abi di Institut Pendidikan Guru Kampus Pendidikan Islam, Bangi Selangor..
huhu...
walaupun rasa berat tapi saya tetap memberi sokongan dan dorongan.. Sebab memang itulah cita-cita en.Abi.. Nanti lepas 5 tahun akan datang en.Abi dah jadi cikgu, fiqri sdh dalam tahun 3.. Wahhh.. besar dah fiqri kan..
Apa yang saya fikir skrg kena cepat-cepat dapat lesen.. payahlah nti kereta parking saja di rumah, bila saya nak jalan terpaksan naik bas.. klu ada kecemasan macam mana kan.. huhu.. tapi yakin boleh...











2 comments: