Thursday, December 16, 2010

alL AbOuT *PiNk*

saya ni sorg yg sgt2 fanatik ngan pink kaler. huhupink very much.  :) rasa sejuk jak mata memandang mcm ada mint klu nmpk kaler pink ni. hehe like diamond bersinar2 saya rasa kaler pink ni,.. walaupun x ber-diamond tp ber-bling-bling pula rasa sbb "kaler kesukaan" :p
   emm memandangkan mood x brapa nak ok today jd td saya p la cuci mata kat google image. haha.. p search "PINK" item.. hehe.. hasilnya... dapat la. ni.

bedroom pink kaler

wahhh senyum lebar saya tgk bilik ni.. cutenya.. paling suka ngan design katil & curtainnya tu... arrrhhh.. cutenya. 1 hr nti aku pun mesti ada bilik mcm ni. wahahaha...


bathroom pink kaler

bathroom yg pink.. cutenya. rasa mcm x mo mandi la dcni.. mcm ble buat bilik tdur. haha.. :)


kitchen pink kaler

kitchen yg glam.. :P cuteeeeenya!!! best oo. klu dpt dapur mcm ni alamat la x mo masak nti dapur yg pink ni berminyak. wahaha..


pink curtain

simple curtain but smart bcoz = pink kaler !! hehe.. senyum lebar saya.. haha mmg dlm plan mo buat langsir nmpk curtain ni mmg sesuai sgt, sdh la simple , pink plak tu.. bertambah-tambahla lagi "kesesuaiannya" :D


pink digicam

digicam yg cute n bergaya. wahaha.. hopefully 1 day i can get it. :)


hp nokia c3 edisi pink kaler

handphone? nokia c3 yg terhangat di pasaran. mc bar lg tp best sbb harga x mahal sgt pastu PINK kaler yg bersinar2. haha :D. saya mmg ada hajat nak ni tp nti abi marah sbb baru lg beli hp E71. emm sabar-sabar, nti dpt jg. :)

Dell laptop pink kaler

dan ni laptop Dell pink kaler. hehe ni saya sdh ada. wahaha.. cute kan.. :P

"love pink"

 & the last "all about pink" i love everything.. everything pink kaler!!.."



No comments:

Post a Comment