Thursday, November 17, 2011

Do You Like Me ?

( gambar hati tu..)
Assalamualaikum..
mood dua, tiga hari ni tidak berapa okey.. ntah pasal apa.. huhu.. sebabnya, benda remeh saja tp memandangkan sdh jadi input yang masuk ke otak saya tu yg jadi terfikir2..

korang nak tau ke? apa yg jadi keterfikiran tu?.. emm.. bukan masalah negara @ masalah besar sgt pun.. & yg paling penting bukan juga masalah aku. ok nak dijadikan cerita ( tp x tau mana nak mula pula ).. saya bagi senario saja la..

Senarionya... 

Berkenalan + bercinta = berkahwin...
Hidup bahagia + zuriat penambah seri rumahtangga = anak dah dewasa ( berkerjaya )
Pasangan ibu bapa telah melalui semua fasa hidup berumahtangga.. suka & duka, susah & senang tetap bersama, masalah dapat diselesaikan.. = Hidup bahagia 
 ( time ni memang tick YES.. huhu  )

TUP-TUP.. pasangan tu bercinta dgn somebody?    
Hah ?!! Apa ??!! @#$%^&&*!!!??>%$>#&?/^&
bole ke balut macam tu?

Tau tak pasangan kita akan sangat sedih dgn tindakan kita? sedih sangat..


Apa salah pasangan? kenapa buat macam tu? tidak kesian ke? cuba tgk muka pasangan tu ( walaupun sdh x secantik time kahwin dulu2 ) tak sedih ke? bayangkan hati dia mcm mana? tak ada makna kah dia ada di sisi selama ni? kena pula klu pasangan yg sangat baik.. tak sedih ke? tak rasa bersalah ka? tak rasa jahat ka?  
TIDAK RASA KE SEMUA TU? atau pun MEMANG TAK PERNAH PEDULI APA PASANGAN RASA??

( senario : Tidak berkaitan diantara yang masih hidup ataupun yang telah mati. Hanya rekaan penulis blog ini sahaja )


Kejadian2 ini lah yang menjadikan mood saya x berapa sedap dlm dua, tiga hari ni..  Saya melihat, membaca @ ternampak perkara2 ini di sekeliling saya yg secara automatiknya terpublish ke otak saya menyebabkan saya terfikir2.. Saya rasa kasihan.. sedih.. tekilan sangat

Ya Allah jauhkanlah hamba Mu ini dari ujianMu yang seperti ini.. Amin..

No comments:

Post a Comment