Monday, November 21, 2011

chahaya beauty aura skincare

hai.. malam ni korang semua tengah sibuk tengok perlawanan bola antara Indonesia vs Malaysia saya pula sibuk taip entri. hehe.. entri ni lama dah saya nak masukkan tapi lupa saja nak snap gambar.. nanti kalau entri tak bergambar tidak menarik plak.. macam tak berseri-seri macam muka saya sekarang yang tengah berseri penangan skincare ni..

         Okey masuk skincare ni.. saya baru saja guna skincare ni.. kalau tak silap mula 8 november 2011 tu.. sekarang sudah rasa kesannya.  Memang sangat-sangat bagus.. best.. dan sangat-sangat berbaloi-baloi. Nak tau tak saya beli kat mana? saya beli onlineshop dengan kawan blogger Lina Shaari A walk to Remember
http://kisahlynna.blogspot.com

 Nak tau.. skincare ni memang sangat-sangat berkesan dan bagus.. saya bagi markah 10/10.. hehe.. sapa-sapa berminat jom lah buka blog tu.. best tau result skin kita.. Skincare ni melakukan langkah pengelupasan secara lembut ( sangat lembut walaupun kulit tengah terkupas kawan-kawan pun tak perasan ). Krim siang bertindak sebagai sun block.
 
Toner CB
Krim siang / Sun block


Skincare ni ada 3. Toner, krim siang ( sunblock ) dan sabun.. tapi kat atas tu tak ada gambar sabun sebab saya sudah potong kecil-kecil sebagai langkah penjimatan.. :) thumb up untuk skincare n.. terima kasih kepada Lina Shaari sebab berkongsi.. Sayang member blog kita yang gojes ni..

No comments:

Post a Comment