Thursday, January 27, 2011

Assalamualaikum..

fuhh.. lama sungguh saya x masukkan apa2 post.. busy sikit ngan tanggungjawab baru.. hari ni badan x berapa sihat, mcm nak demam plak. :( tp x apa.. saya bersyukur sbb tu kan kifarah semoga terampun dosa2 ku..
 hari ni baru saya buka blog ni.. rasa sikit terkejut bila terpandang 1 comment dari haji muda.. terpikir plak saya sapa haji muda? bila buka blog beliau, saya agak sikit terharu nmpk gambar Baitullah d blog beliau n rupa2nya beliau sorg penceramah bagi persediaan haji.. Rasa sungguh keagungan Allah sbb semenjak sebulan ni saya mmg memendam rasa ingin ke tanah suci mekah.. tgh dalam proses memperbaiki diri, mengumpul duit dan membuat persediaan agar target utk ke tanah suci bersama suami n anak tercapai..

Ya Allah.. Berikanlah aku peluang melihat Kaabah Mu,

 Bersolat di Masjidil Haram Mu,

melihat kebesaran Mu, keagunggan Mu dan Mencium Batu Hajar Aswad Mu.. Ya Allah.. Amin.

saya mempunyai 1 impian.. teringin sgt.. teringin

berpurdah.. Ya Allah berikan hamba Mu ini hidayah Mu Ya Allah.. saya memasang niat akan berpurdah suatu hari nanti.. insyAllah.. sebelum itu.. aku ingin mempersiapkan diri agar menjadi mukmin yang solehah.. amin

No comments:

Post a Comment