Tuesday, November 2, 2010

TiMe FoR fuN eNjOy rELEaSE tEnsIoN shOppInG = $ fLy

huhu pakej 3 hari 2 malam? =) best oo.. walaupun vacation ke kundasang x jd tp hasrat nak bw all my sibling n actually tu nak bw my mom sekali x kesampaian tp sy rasa hepi dpt bw semua sibling saya p jln2. x p mana2 kk jee..kami mula bertolak ke kk pd hr jumaat 29 oktober jam 7.45 pg. jam 10pagi smpai kk sdh. trus check in d "first hotel". masuk bilik kemas2 brg, mandi,solat zuhur n jam1 ptg br kluar bilik.plan saya p tabung haji dulu n ng,alai,hafiz,faiz,fiqri p mkn. tp time2 saya cari2 tabung haji x plak. laaa... rupanya sdh pindah ke sembulan. SEMBULAN?!! adoii sembulan pun sy x biasa areany.. hah! dgn rasa fed up ( padahal hepi ) sy pun x la dpt berurusan d tabung haji n trus kejar my sibling

aik?! alai teda? huhu.. alai yg snap.

 so far... best la.. dpt beli2, dpt jln2,dpt tgk wayang 3D,dpt mkn BIG APPLE,

mkn TUAH BAKERY,dpt main game n dpt semua la.. nak tau ble2 hr sabtu tu kami hbskan masa kami seharian d game.. dr x minat sampai jd suka ngan game " Lost in The Jungle"


                                         in d game..

fiqri pun ketawa sakan. suka sgt ngan game ni.. game kereta..

game kereta..

abi plak main ni..

horeeyy..abi menang. abi dapat byk gula2..

hehe sebenarny lg byk tp yg lain sdh kena mkn tym tgk wayang..
oo cerita pasal wayang.. kami ada tgk 2 movie.. first " the child eye" 3D .. besttt cerita hantu, mgisahkan 6 org pelancong china yg ke thailand n ada rusuhan myebabkn mrk tpaksa myewa d hotel usang. Empunya hotel tlh mati n si suami menyimpan d tingkat atas hotel. hantu (c isteri ) mganggu pelancong china td n hinggalh 1 hr cerita tbongkar n hantu tu kembali ke alamnya..

second movie yg kami tgk plak.. "perfect wedding" tajuk ni bersankutan pasal watak utama pompuanny miriam yeung chin wah ( Lok yan ) sorg wedding planner yg berjaya. watak lelaki utama plak Raymond Lam ( Yung ) . Lok Yan n Fung bercinta tp scara sorok2 sbb lok yalbh tua n sorg boss lgpun lok yan prnh dkecewakn.. tp enjoy sbb happy ending. lok yan n fung akhirny bersama..

lawak n romance.. huhu :P

Agenda lain.. haha.. kami mkn2,g Tong's. beli baju abi,saya,fiqri,alai n faiz. sian ng jak x.. eh bkn salah sy.. ng yg x mo beli apa2 katany.  =).
pas g Tong's kami g CP,sampai jak cp fiqri sdh ingat kereta d palm square..

malangny kereta tu ada budak main n x mo lepas.. huhu.. 3 kali sambung main oaooo...last tu fiqi main ni jak la.. bear(apa ka,x tau la) kaler maroon. jln lambat sgt buat fiqi bosan.. haha
pas siap main kami turun n saya singgah jap ke eaton.beli 3 buah buku..

Aku terima nikahnya
penulis : Hasrizal Abdul Jamil


i love you too!!
penulis : Badrul Hisham Shari


bibir tersenyum hati menangis
penulis : Muhammad Muhyiddin

pas2 p pelipin market. afiz mo beli jaket. selesai g sana..kami blk bilik. aik?! mcm ringkas jak kan.. padahal time jln tu.. penatnyaaaaaa......... lamanyaaaaaaa...

sampai bilik.. dgn kami yg 7 org jd la bilik yg selerak gila like r kapal titanic pecah mean hancur.. huhu


haha.. ni serba sedikit ruang bilik yang di-snap. x ble tgk semua nti malu.khakha.. semak oo  =). ok la tu je.. oo ya lupa plak nak kongsi pasal sekurity d Eaton's la.. jahatny mak cik sekurity tu. adakah tiba2 templak aku pasal tinggalkn brg. kononny aku masuk eaton sj sbb nak tgglkn brg d kaunter dia n chow bila da puas jln round2 cp br p ambil brg.. punyala aku marah.. sdh la time penat, time dia mrh2 aku just :) say.." x la" ble2 dia x behenti ckp.. hah!! padan ngan muka dia.. skali sy siap beli buku.. habis saya marah dua ekor mak cik sekuriti **** tu... padan muka. tp yg bagusny aku sblm marah saya dulukan ayat " emm maafla saya cakap ni...." tu laaa... mak cik kan dah kena mrh ngan saya. bila saya buat buduh jak jgn nak mlebih. sian jg ngan mak cik tu.. hbs org tgk muka dia kena marah.. ya la kaunter penyimpanan brg mesti ramai.. :P whatever.. yg ptg sapa suruh mrh aku x tentu pasal... SADAAAAAAAAAAAP!!!!


No comments:

Post a Comment