Tuesday, November 16, 2010

soOo.. SwEeTtTtTTt..

sori lama x update blog. jeng-je-jeng.. cute ke, blog kita? :)hehe.. berwajah baru kan. hari tu saya berkenalan ngan SHABBYBLOGS.COM. suka sgt2.. cute la byk background cute2.. button cute2 n mcm2 la. paling best ada "pink kaler". tq shabbyblogs.com.. swettt sgt2 kan.
    cerita pasal smlm plak?( smlm brapa hb aa? 15.11.2010) SKT? huhu.. last day n saya x buat lagi. mati la.. smlm baru terhegeh2 nak buat n pas siap jak boss saya (Ketua Jabatan Pendidikan Islam n Moral) terus bg markah. emm nak tau brapa markah? haha.. tinggi n sgt2 puas hati ngan markah yg ustazah kc.. setenggah hari buat SKT @ sasaran tahunan kerja, saya sambung plak urus pasal mesyuarat masjid n hal ehwal islam.. mesyuarat yg akan membincangkan sepenuhnya pasal "hari raya korban" esok.. hah? nak urus bilik gerakan? jamuan? pengerusi? pensyarah jabatan yg dpt p? sbb semua buzy dek tugas2 lain. last tu, bilik gerakan settle sbb x pertindihan jadual, jamuan plak?, chef kata jam1.30 ptg akan sampai.. uhuuu lega... pengerusi? hah!! sepatutnya ustaz sobri tapi beliau d jemput sbg penceramah "Dadah dlm perspektif Islam".. emm ustaz misri? ada exam d UMS, ust Rusli? jaga exam.. dr jam2 ptg sampai jam5 ptg? jadi sapa? ustazah @ KJ  yg kena p? tp pasal sembelih-sembelih ni mmg la kena urus oleh ustaz@ lelaki gpun ustazah x time program sbb beraya rmh mentua... hehe.. last tu decide ustazah p jaga exam n ustaz rusli p mesyuarat. :) hbs cerita... tiba sblm masuk mesyuarat, ust rusli ajak sekali saya p mesyuarat. hah? aku? minit mesyuarat? emm p jak la.. tiba2 time dlm mesyuarat br perasan bahan edaran saya kurang 1 page? laa.. napa la ble lalai mcm ni nie LIana oiii.. eee buat malu. baru aku terhegeh2 nak print :(.
     mesyuarat mula jam 2.30ptg n hbs jam4.15 ptg. so far.. so good, semua berjalan lancar n mengikut perancangan awal jadual program. hehe..
hari ni bersamaan 16 nov 2010 saya kena buat iklan jemputan solat hari raya aidil adha n buat iklan senarai nama AJK Program..  uiii, solat pun nak buat iklan kerr? hehe mesti la sbb kita nak war2 kan jam brapa mulanya solat.. kang ada dtg lambat sian plak terlepas.. hehe.. itulah motif sbnarny iklan tu. And then keja siap jam 11 pagi, saya terus isi borang mohon pelepasan awal.. nak balik kampung... horeeeyyyy.. pelepasan hanya 2 jam d beri so, dari jam2.30ptg ke jam4.30 la.. emm.. ok la drpd x kan. Balik ni nti saya tggu alai kat pekan keningau.. jln beli brg sikit n trus balik kg...
esok? esok raya la.. n esok kenduri arwah nenek ke setahun. x rasa betul masa berlalu.. mcm baru lagi nenek meninggal.. tu pun tanpa disedari rupanya2 umur nenek masa hembus nafas terakhir sdh mencecah 93 tahun. skrg ni miss my nenek. eh lupa gtau, nenek yg meninggal ni belah bapa bkn mama, hehe belah mama chat (alhamdulillah) lagi n x tua sgt dlm 60-70 tahun mgkn.. (hehe x tau, main agak jee) emm ok la,ada masa saya datang lg..
 upss lupa nak gtau, raya ni saya x masak apa2 special, cuma bakar2 kek.. hehe.. nanti saya gmbr n jemput kwn2 reader blog saya mkn. huhu.. ( dpt ka? mkn dr gmbr) emm apa2 la yg ptg.. "KPD SEMUA MY READER.. TQ ATAS SEMUA JASA BAIK, MASA TERLUANG ANDA UNTUK FOLLOW MY HUMBLE BLOG, TERUTAMA SEKALI KPD MY FOLLOWER YG CUTE2 N MACHO2.. HUHU LOVE U ALL, SEMOGA KITA SAMA2 DIDALAM GOLONGAN ORG YG BERIMAN,AMIN"

(ala my signature x dpt upload jd ni jak la ganti)
                                

                                         "mE LiaNA" 

No comments:

Post a Comment