Thursday, November 18, 2010

sedih :(

kenduri arwah nenek yg ke 1 thn smlm ( 17.11.2010) di lakukan d rmh mak cik tunniah. time mkn lps baca doa, mak cik beritahu yg bapa ada tp x masa kenduri sbb bapa ada urusan. hah? p mana? rupa2nya bapa sakit. SAKIT? sakit apa? batu karang?!.....
           siannya bapa.. "Ya Allah.. aku memohon padaMu Ya Allah, berikanlah nikmat kesihatan kepada bapa ku.. Sesungguhnya hambaMu ini belum lagi terbalas semua budi orang tua ku.. Ya Allah.. Kau kasihanilah bapaku seperti mana ia, mengasihiku semasa kecil, sepertimana ia menjaga n membesarkan aku, ya Allah.. Ya Allah, ampunkan lah dosa-dosa kedua org tua ku ya Allah.. berikanlah mereka Hidayah Mu Ya Allah.. jadikanlah mereka antara orang-orang beriman yang berada disisiMu.. Amin"
      sedih sangat dgr cerita bapa sakit? aduhhh.. apa ubat utk batu karang ni? aku pun x tau.. mcm mana? tp smlm abi ada suggest 1 ubat sbb pak cik abi sakit tu dulu, dgn izin Allah lps mkn ubat tu baik. ubat tu kata abi.. ubat tradisi sejenis tumbuhan.. Ya Allah berikanlah kami jalan utk menemui penawarnya. Amin..
     Astaghfirullahalazim.. baru hari ni saya perasan yg saya x simpan pun gmbr bapa kat blog n laptop ni.. astaghfirullahalazim.. bkn sbb aku kejam @ lupa , tp mmg bapa x bergmbr tp insyAllah mlm ni saya akan gmbr semula gmbr bapa yg dulu2..


No comments:

Post a Comment