Saturday, February 12, 2011

Love To Travel.. Love To Fly..

assalamualaikum



love 2 fly.. love 2 travel.. :). saya mmg suka sgt ber-jalan hingga dulu sy sampai menyimpan cita2 sbg "Pramugari" (konon) tp x kesampaian.. bkn apa, bkn krn baju kebayanya yg cantik tp krn tiket free ble jln2.. wahaha..
    tp tu dulu.. yg tinggal hanya hasrat x kesampaian.. syukur alhamdulillah lps berkawen n mempunyai seorang anak Allah murahkan rezeki saya dgn mendapat kerja di Kementerian Pelajaran Malaysia.. Syukur Alhamdulillah.. sesungguhnya zat-Mu terlalu besar ya Allah.. aku bersyukur atas apa yg telah engkau berikan kepada kami sekeluarga.
         memikirkan "moto=love to fly n love to travel" x kesampaian saya mula berhasrat agar dpt meneroka.. syukur alhamdulillah dgn izin-Nya saya n kawan2 akan ke Indonesia bln 7 ini.. dan ada plan yg mc samar2 akan Korea Ddlm bln 12 ni.. Horeyy.. hrp2 termakbul..
              Antara tempat yg saya teringin nak pegi :-
1. semua tanah arab.. terutama "mekah"
2.paris
3.london
4.korea
5.hong kong
6.indonesia
7.australia
8.kalau boleh seluruh dunia.. (",) sbb dr kecil2 sy selalu
   berangan ingin merasa 4 musim didunia sebelum meninggal

* Ya Allah.. permudahkanlah perjalanan hamba-Mu ini.. sesungguhnya aku ingin mengembara utk melihat kebesaran-Mu Ya-Allah *

No comments:

Post a Comment