Thursday, February 10, 2011

kota kinabalu - kuala lumpur - jakarta - bandung. Horreyy..

assalamualaikum..
   maaf lama sgt saya x masuk blog ni sampai berhabuk.. :) bkn apa.. tp skrg keja sy mmg busy ckit tp saya x kisah krn suasana keja mmg best lgpun teda istilah makan gaji buta, ya la takut2 rezeki akan di soal d akhirat kelak.
malam ni saya nak kongsi cerita ttg " my travel " wahaha.. x sabar rasanya. saya n 3 org kwn ( kak Rosnani, kak Raimah, saya n Dahlia ) nak ke Indonesia.. sebenarnya plan nak ke Bandung mmg x dirancang, hanya terfikir bila saya sekadar berbasa basi dgn cikgu Norhayati yg ingin membawanya ke Bali Indonesia.. tapi menurut cikgu tu.. Bali hanya ada pusat rekreasi @ pantai2 yg penuh ngan pelancong omputih yg ber-bikini.. tp klu nak shoppng p la.. pusat shopping di Bandung.. Waaahh saya apa lagi trus senyum lebar.. nak pegi la.. kak nani plak ok saja. bila bincang2 cikgu tu pun mula suggestkan kami utk ambil pakej Travel ngan adik cikgu tersebut.. last2 tu.. termaktub la.. Planning p Bandung namun atas dasar x mau lepaskan peluang melihat jakarta kami telah menambah plan utk turut ke sana..   HELLO JAKARTA.. may i come in?
 Jakarta, Indonesia

Jakarta... tunggu kehadiran kami :)

yg paling best kak Liza (ejen Travel ) ni mmg baik hati, x berkira n sgt2 mementingkan kepuasan customer nya.. beliau amat prihatin dgn memberi harga travel yg murah. Tq kak Liza..
Bandung, Indonesia
               
                                                          shopping centre Bandung

Dan apa yg telah dirancang ( InsyAllah jika di izinkan Allah S.W.T ) kami akan bertolak dr KKIA pd 25.Julai.2011 ( Isnin ) jam10.30 pagi dan sampai KLIA jam 1.45ptg.. pastu akan menaiki flight KLM Airlines p Jakarta jam4.45 ptg.. pastu bermula la episod Shopping sakan @ gila2 n jalan2 melawat2 n balik KL 28. Julai .2011 jam10.30mlm n stay KL 3 hari 2 mlm last balik KK 31.Julai 2011. mudah-mudahan berjalan lancar perjalanan kami. Amin...
   sebelum bertolak ke Jakarta saya ingin memohon maaf dgn suami,ibu bapa, adik-beradik n semua yg mengenali saya.. melakukan solat taubat, lakukan solat hajat agar perjalanan kami dilindungi-Nya. Amin..

No comments:

Post a Comment