Thursday, October 7, 2010

in D thuRsDaY moRning

allo.. morning! uhh penat la hr ni. jam7.30 sdh punch in tp kena p stor ambil brg.. berbaris plak hehe (sbb p ngan kwn2) jd lambat la saya smpai opis. stor plak jauhnya bkn la main.. klu nak angkat kertas a4 1 rim pun x larat sbb mo jln kaki tu yg jauh. kena lalu semua blok2 yg ada. blok pentadbiran, blok kuliah, blok asrama lelaki, astaka,padang bola, gelanggang tenis, gym n last baru jmpa " UNIT STOR INDUK".. uuuUuu.. jauhnya!!

haa ni la.. unit stor tu. jauh ooOo. dulu dekat jee 1 blok ngan blok pentadbiran tp sbb masalah ruang jd berpindah ke ruang opis yg lebih luas. ya la kan.. stor ni mesti perlu ruang yg besar. ada byk brg.. hehe. saya p stor ngan kwn keja..

ni la kwn2 keja yg ter-berstfriend. dr kanan.. dahlia, rohani n kak nor.haha.. sempat posing lg time mo ambil brg. apa x nya, lama kami tggu. x org kat kaunter sbb ada jamuan raya kat opis sblh. sdh puas posing kami pun p join mkn2. haha.. langkah kanan la katakan. ok berbalik pasal stor,tym p stor ni kami naik kereta.. drive kami mestilah kak nor.  kami ber 3 x lesen lg. saya n dahlia tgh on d way lesen, rohani plak.. blum lg. sampai stor saya minta byk brg..ber-list2 tp byk x stok. yg dpt rak buku,kertas A4,punch hole & ink printer jee. ok la.. drpd semua x kan.
cerita pasal pegawai yg bertugas d stor ni.. ada 3 org. semua ramah n baik2 hati walaupun kata2 ckit punya kreatif. x ble gn ayat tergantung sbb nti d salah ertikan. haha.. jd sblm berckp fkr2 dulu.. :) lucu-lucu.

emm.. cerita pasal smlm.. saya,abi n fiqri mkn kat luar. abi belanja oo. mkn d Kfc je.. x lupa plak nak bergmbr. laa... ada bdk birthday. punyala heboh siap main kejar2 lg dlm restoran kfc tu. kami sure la x duduk d dlm.. mo yg udara segar. haha.. mlm2 best duduk dkt luar restoran x panas n x la terlalu sejuk dek krn aircond kfc yg terlalu-lalu lah sejuk. pas mkn kami p supermarket jap.. nak beli lauk n mknan ckit. saya pilih2 brg.. tiba2 tgk abi n fiqri x.. cari2 x jmpa. last tu nmpk mrk turun dr tingkat atas. hah? fiqri, apa yg d peluk2 tu? abi plak senyum2. sblm blk saya pilih majalah abi pun bz nak memilih. saya ambil 1 dia ambil 3.. laaa.. tp ok la sbb abi byr sekali. saya beli majalah EH! cover cantik betul.


majalah ni saya x khatam lg. nti pas baca kita kongsi ok.. abi plak beli, ntah surat khabar ke majalah.. sbb bentuk rupa mcm surat khabar..
 
 abi beli i luv islam, media terkini n seleksi. cover depan seleksi ni memey (tunang norman hakim). i luv islam plak kartun mcm  komik ujang jee muka dia. n media terkini x tau sapa,but ada muka lisa surihani yg cute. hehe.. saya pun x tau abi sdh khatam @ belum.. rasany sdh kot sbb smln semangat betul membaca. huh!! tp yg penting tym belek EH! saya jmpa bookmark n  sampel perfume DKNY apple hijau.

bookmark.
perfume DKNY tu mmg wangi sbb tu la perfume tu mjd salah 1 brg kesayangan saya. ya la.. nti saya masukkan kat cni. : ). okla jam11 pg da ni. mo out jap sbb saya kena p prasekolah. ajar bdk2 prasekolah.. mo ajar apa aa hr ni? aduiii.. toOoOlong saya bkn cikgu.. & x terlatih sbg cikgu.





No comments:

Post a Comment