Friday, October 1, 2010

mY LoVe fAmiLy

emm.. ok now i'm ok. skrg saya nak masukkan entri baru pasal .. apa lg aa? my son?, .sdh.. my abi? pun sdh. haha.. skrg saya nak kenal kan korg ngan my family.. actually saya bkn dr golongan "hepi family". family saya hadapi masalah sdh 15 tahun.. (fuhhh.. bayangkan. lama kan) n setelah sekian lama mom n dad pertahankan last2 jd jg perceraian... mula2 dgr pasal mom n dad mo p mahkamah syariah.. :( sedey sgt. tp bila fkr blk.. x apala kami fhm selama ni mereka bertahan pun mgkn sbb anak2 mc kecil.. so terima dgn REDHA la.. yg paling menyedehkan ..  my parents go 2 mahkamah lps 4 bln my abi got r job n mahkamah syariah keningau.. OMG!! sc x langsung my parents terpaksa berurusan dgn menantu mrk. :(.. oo ALLAH beratnya ujian mu.. namun kami sekeluarga REDHA atas ujian yg engkau berikan, krn pasti ada hikmah disebaliknya. 
jadi nak dijdkan cerita.. raya thn ni la raya pertama kami tanpa bapa di cc. sedihkan.. kami adik-beradik berganti call je ngan my dad. sian la..  apa la bapa buat tym raya ni? beraya ka? ada bj raya ka? mcm mana la? eeEE.. x tertahan air mata. apa2 pun saya sbg anak mharapkan bapa redha atas semua yg terjd. kami semua anak2 x pernah menyalahkan sesiapa n mc syg kan bapa n mama mcm dulu. walaupun kdg2 terdgr gosip2,umpat2tan n keji2an org2 yg x syg mulut.. tp x apa. kami x mrh sbb smakin tinggi darjat org tu bila dia selalu di umpat, caci...
pa.. kami semua rindukan bapa.. :( bapa sentiasa ada dlm doa kami.. Ya ALLAH.. golongkanlah bapa ku d dalam golongan org yg beriman, yang kau kasihi dan menjadi ahli syurga mu ya ALLAH.. AMIN



No comments:

Post a Comment