Monday, July 9, 2012

penantian suatu penyeksaan..

salam..
  hari ni saya 37 minggu 1 hari.. saya n family sangat menanti kelahiran baby baru.. penantiaan memang suatu yg menyeksakan.. huhu.. saya, suami n anak sulungku mmg x sabar2 menanti kelahiran c baby baru..

       Doa2kan saya cepat2 bersalin ye.. sebenarnya saya sangat berharap time saya kena pegi maternity wad nti suami ble hantarkan tp jika time tu suami di tawau rasanya x kisahlah saya drive sendiri. lgpun rumah n hospital x la jauh sgt yg ptg selamat kan.. suami saya hanya ada di rumah pada malam sabtu hingga malam ahad. ertinya tiap petang jumaat dia akan bertolak dari tawau ke keningau dan akan balik semula ke tawau pada petang ahad.. huhu..satu perjalanan yg panjang sebenarnya sbb menaiki kereta mengambil masa dlm 8 - 10 jam.. jauh sgt oo.. tp suamiku yg baik hati mmg sgt setia dgn rutin mingguannya.. hehe..

3 comments: