Thursday, September 30, 2010

mY loVe aBi..


abi @ faizalfarid.. hehe.. gambar ni di ambil masa birthday abi yang ke 30 thn.. huhu.. tua sdh oo. tapi tiba2 ada plak org enterprem d belakang. haha.. hah!! hari ni nak kongsi pasal ketakutan abi pasal bulan OKTOBER. apa x nya, sdh la saya lahir bln okt, anak pun lahir bln okt pastu ulangtahun pun jatuh pada bulan yang sama.. nak di jadikan cerita terpaksalah c abi sediakan 3 biji hadiah yang disyaratkan hanya hadiah yang "sewaktu dengannya". mula dari sekarang ni.. saya sdh mula fikir2.. apala yang terlintas d fikiran abi ni nak bagi kat kami? jangan tiba2 x plak? tau2 pun "LUPA". aduii.. apa2 pun just wait. nti saya masukkan entri kat sini k.
o ya.. smlm kami blk kg.. haha, x jauh d tenom jak. dr keningau ke tenom tu dlm 25 minit.. nak tau semata2 utk apa blk kg maghrib2 tu.. hanya sekadar nak hantar kain utk dijahit.
horeeeyyy.. akhirnya kain yang disimpan selama kira2 4 bualn terhantar jua. tup-tup.. ke-hepi an hanya sekejap. sampai tpt tailor tu.. dia belek2 kain ela tiba2 dia ukur2 kain.. rupa2nya saya telah tertipu. cissss... dasar penjual kain penipu.. Apa nama kedai Fitrah Trading? ee..rupa2nya saya tertipu. kain yang dia jual x sampai 2 meter. last tu tailor kata.. "saya try la ukur dulu.. klu x cukup nti saya sms ko yee" emm.. ok la.. nak buat mcm manakan.
 ooo :( sedieyy la...

No comments:

Post a Comment